Forum

Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Vedtægtændringer

Håber snart vi kan kalde ind til et  møde omkring dette. Måske kunne vi også kommunikere lidt om vedtægterne herinde på medlemsforum. F.eks. det meget vigtige omkring afskaffelse af fuldmagter , hvor man reelt risikerer at en del sedler kommer ind, hvor folk ikke ved hvad der stemmes om. Langt de fleste foreninger, tilråder at kun de som møder op får mulighed for at stemme. Det er meget mere simpelt, det er der i den grad brug for. Hvad synes i andre? Med kh. kis

God ide med afskaffelse af brevstemmer/fuldmagtsstemmer. Det er nemlig et problem at der er mulighed for at brevstemmer anvendes på valg hvor man på forhånd ikke ved hvad der skal stemmes om.

Jeg mener også at der skal kigges på § 6. Tegningsret. Afsnittet om indkøb, mener jeg der må ændres ved. Jeg mener at de 10.000 kr. er for stort et beløb og at beløb over 50.000,- kr. kræver bestyrelsens godkendelse. Hvad med udgifter på mellem 10.000,- og 50.000,- kr.?

Jette.

Jo helt rigtigt Jette. De to ting er de vigtigste i vedtægtsændringerne.

Afskaffelse af fuldmagt sedler og mere begrænsning på beløb der må bruges uden bestyrelsens godkendelse.

Kis